God Natt

Nu har jag tryckt i mig en mandarin (klementin, liten apelsin.. kalla det vad ni vill!) och ska sova. Är as trött efter träningen och skolan. Fast det har varit en slapp vecka! Nästan alla våra lärare har varit sjuka så vi har jobbat EA (eget arbete) hela veckan. Idag hade vi typ två vanliga lektioner, men det är ju alltid något. :)
Men nu ska jag gå och lägga mig och tänka ut vad folk ska få i julklappa. Har listat ut vad Fritiof och Sara ska få, men Ida ville ha något "fint eller sött". Okej, visst, det blir enkelt.
Men inte för att smöta för Fritiof eller något men hon är ju i Thailand nu så ni borde läsa hennes blogg! :) Hon kan inte ladda upp så mycket bilder, men det har kommit några inlägg.
Nu ska jag besöka sängen. Gör det ni också!
Idag (eller igår?) hade hon dykt. Bland fiskar! Hur vågar ungen! Skulle ha kissat på mig om jag var hon!! Fast det skulle ju faktiskt ingen ha märkt så.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0