Hemma Igen

Nu är jag hemma i Sundsvall hos fader min. Har ätit ännu mer julmat och fått mina julklappar! Detta fick jag:
*Pyjamasbyxor
*Pengar av farmor och farfar + en bok
*Body Shop saker som luktade grymt gott!
* En hårtork
* Coldplays senaste skiva
* Tuggumin
Och trots stormen inatt så somnade jag och Ida till slut. Men idag på vägen hem så låg det en massa träd på sidan av motorvägen och vissa sånna här "älgstängsel" hade förstörts pga en massa granar som trillat ner. Men huvudsaken är ju att jag inte flög ut genom fönstret eller något. Det hade varit väldigt jobbigt, och kallt.
Nu ska jag lyssna på 1D (One Direction) och kolla om någon vill hänga med ute på mellandagsrean imorgon och köpa skor med mig. Hela klacken på mina kängor har gått av, väldigt lyckat såhär på vintern!
Hej hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0