Jag Har Sovit Klart Nu

Ibland så gör sömn mycket! Var på Birsta med Sara idag och när jag kom hem var jag helt slut. Så jag somnade i soffan direkt när jag slagit av datorn.
Sen så köpte jag lite saker på Birsta idag. Köpte en skjorta (bra gjort Julia! Efter ett halvår blev det gjort!), en parfym så att jag luktar gott igen och en tandborsthållare från Lager House. Haha, kunde inte låta bli att köpa den! Det är en apa som håller i tandbortsen liksom, vem vill inte ha en sån?! ^^)

Nu ska jag packa ned pyjamasen och sånt för sen ska jag åka till Sara. Ska sova där inatt, så det blir kuligt!
Får se om det blir något blogginlägg därifrån, annars kommer det ett imorgon. :)
God kväll!
(Alltså snart blir jag lite smått förbannad, det går ju inte att ladda upp bilder!)


Kommentarer
Postat av: Ida. R

Meddela blogg.se om ditt problem med att du inte kan lägga upp bilder?

2011-12-29 @ 19:08:47
URL: http://loppaaannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0