Jullov!

DAGS ATT SOVA Ut I TVÅ ½ VECKOR!! Gaah! Gud vad skönt! väckarklockan ska få ligga ute i snön fram tills då den ska fram!
Och för att fira denna högtidsdag så får ni en bra låt som jag nördar:
Mmm, de är ju inte jobbigt att kolla på dom direkt. Haha, snart börjar man ju dregla!
Nä, skojja bara. Dregla gör jag aldrig. Blir ju så himla äckligt då.
Men idag efter skolan var jag på stan med Sara och då köpte jag julklappar till hon själv och till Agnes. Sen gick vi hem till mig och åt Subway som vi köpt på stan och bytte julklappar. Fick ett jätte fint halsband som jag kommer andvända mycket! En bild på det kommer senare, just nu ska jag ta en macka för att tillfredsställa min mage.
Heeeej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0