Julpyssla

Idag spelade vi match här i Sundsvall på morgonen. Vi förlorade, men vi spelade ändå jätte bra! Som vanligt! ^^)
Men när jag kom hem och hade duschat och grejat så satte sig Wilma, Agnes och jag och gjorde julakorta. Om man ska fira jul med halva tjocka släkten måste man ju ha julkort med sig, enligt Agnes. Så vi satte oss och grejade vid Agnes skrivbord:
Det är Agnes nya grej - bara ha på sig trosor hemma.

Mina konstverk! (Eller Agnes)

Fast innan jag fick börja rita så skulle jag leta efter paljetter, i en ask full med pärlor. -.- (Y)

Men det blev några fin fina kort! Fast det var nästan ingen som andvände mina välplockade paljetter.. *snyft*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0