Klart!

Nu är alla julklappar inköpta! Men jag har märkt att jag längtar inte ett dugg till imorgon. Jag är dödsallvarlig när jag säger det, för alla skriver på fejjan och säger "Åh, längtar tills imorgon!" men det gör inte jag! När man var liten kunde man ju inte sova på kvällen för man längtade så mycket, men nu så är det ju hur lätt som helst att sova. Det är efter Kalle Anka som jag börjar sitta och glo på julklapparna under granen. Men innan det så har man ju fullt upp med att äta sig tjock på mat och vara trevlig mot folk.
Men nu ska jag  kolla klart på ett tv-program här och sedan sova. Ska upp tidigt imorgon för att åka till Edsbyn! :)
God kväll!

Orka nämna håret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0