Party Party Ikväll

Ikväll är det Nobelafton på skolan och då ska man tydligen vara finare än finast. Så jag har skaffat både höga klackar och klänning! Jisses vad lång jag kommer bli.. Så nu ska jag stå och ha lite beslutångest och bestämma om jag ska ha lockat hår eller plattat.. Kan ta ett tag. Ska kladda lite kladd i ansiktet också. Men nu får jag börja, om en timme ska vi äta och sen ska jag åka. :) Så det kommer nog inte något mer inlägg ikväll. Ska ju på party party!

Sedan måste ni ju gissa på vad som är nytt! Ni får en till ledtråd: Fågel
Nu ska jag måla mig i ansiktet.
God eftermiddag!


Här har ni Alfred Nobel också. Han som Nobelpriset är efter.. eftertraktat? Efterdöpt? Äh, skitsamma! Priset kom till pga honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0