Torsdag

Gaah, gissa vad! Vi vann tävlingen idag för bästa utklädnad! Alla i min mentor var jätte fina, så vi förtjänade det verkligen! ^^)
Jag tog några bilder med mobilen, men de blev sådär:
Lyckades ni komma på vad jag skulle vara?

Jag var en marionettedocka! Haha, jag blev inte sådär fruktansvärt lik en docka, men nästan så.

Fotografen hade en ovanligt skakig hand..
Men det var kul, fast några blev jätte sura när de inte vann. Fast det blev inte jag!
Och roligast var att jag hade glömt sminkborttagningsmedel hemma så jag var tvungen att gå hem med det sminket! Haha, alla som jag gick förbi kollade antingen jätte konstigt på mig eller flinade.
Nu ska jag sova. Har ont i huvudet och ikväll är det avslutning på träningen och den vill jag ju inte missa!


Kommentarer
Postat av: Ebba:-)

hallå vad tror du inte folk gjorde på mig då??

dom glodde som fan<33

2011-12-21 @ 20:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0