Igår Kväll Vettu

Igår kväll var det bäst! Så grymt kul vi hade alltså. :) Vi käkade as god hemmagjord pizza, vi såg på basketfilmer (såklart), tjockade i oss chips och godis, busringde folk, chattade med vår pojkvän på skype osv. Fast han vet inte om att hälften av laget är ihop med honom. Vi har inte sagt det. Men jag ha i alla fall paxat honom. Så jag har första tjing på honom!
Idag klockan två ska nästan hela laget gå och kolla på när Dragons p98 spelar match. De borde vinna, för de är väldigt bra. Men innan det ska jag klä på mig och typ duscha.
Oooj, tjenare! Trodde jag hade publicerat det här inlägget! Haha, började skriva för en halvtimme sen! Haha, men då publicerar jag det nu!
Tack och hej!


Pyjamas och morgonfrisyr är hett! Kan nog bli den frisyren hela dan och jag är tillräckligt lat.. (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0