Dessa Fräna Skor

Idag har jag köpt as fräna skor! Svarta kängor med röda skosnören! Låter kanske inte så vackert, men de ser riktigt snygga ut, enligt mig. Och varma och sköna är de också! Är fårull i (såklart är det inte riktigt fårull) så mina fötter bara njuuuter av att vara där inne. :)

Ikväll var jag på Dragons också. Såklart vann de! (Y) Var roligt att träffa Eveline och dom också. Får se till att vara med dom brudarna nu på lovet då man har tid. Vi har tänkt åka pulka någon dag men nu är det ju bara is överallt så då går det ju inte! Om man inte vill åka ultra fort och slå ihjäl sig såklart.
Nu ska jag greja lite och sedan sova.
Goder kväller!


Kommentarer
Postat av: Anonym

aboooow fett nice ;D

2011-12-27 @ 22:29:51
Postat av: Ida. R

Bild på kängorna, tack! De lät ju asfräna :D

2011-12-27 @ 23:08:18
URL: http://loppaaannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0