Basket dag

Hellu! Idag spelade vi match mot Lit och vi förlorade med 10-76 tror jag. En stor förlust, jag vet, men de är ett-två år äldre än oss och mycket bättre. Men sist vi spelade mot dom vann de med 14-104 så vi spelade mycket bättre nu. Och det sjuka var också att vi i mitt lag var väldigt få spelare. Vi var sex spelare och man ska vara fem på planen vilket betydde att det skulle få sitta en på bänken och vissa fick spela hela matchen utan att vila. Själv fick jag sitta två gånger i högst två minuter. Sen efter matchen så skulle några från laget + mig åka och göra några övningar kan man säga med några olika tränare. De var dom som skulle träna sin tränarinsats kan man säga och vi var försökskaniner. ^^ Och efter den lilla träningen så spelade jag och de från laget isbasket. För på skolan där vi var och tränade fanns det en basketplan som var som en isplan och där spelade vi så vi blev alldeles svettiga.
Men det roligaste var att det var så sjukt halt och alla ramlade och blev snöiga men ingen brydde sig för det var grymt roligt! Det måste göras om enligt mig!
Men nu ska jag vila mina fötter som jag har jätta ont i och kolla på Brooke knows best.
Haj do!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0