Dag 07 - Min bästa vän

Jag har två bästa vänner. Sara och Frida.

Sara flyttade hit från Sollefteå när vi började fyran. Sen dess har vi varit bästa vänner. Hon vet bokstavligt allt om mig, och jag allt om henne! Hon är snäll, kan vara tjurig (men jag är nog tjurigast), klär sig bäst, är söt,rolig och helt underbar! Finns ingen bättre tjej än henne! Jag har alltid kul med henne och vi hittar alltid på en massa konstiga saker att äta! ^^) Hon är ett R&B freak och är som min egna syster.Löve her soe mutch!! <3

Frida därimot. Fy sjutton! Hon är den som får en att skratta så man får ont i magen och tillslut ligger på golvet och skrattar så att tårarna rinner! Hon är som min lillasyster och man kan prata med henne om allt och man kan inte hålla sig för skratt i hennes närvaro! ^^) Hon kan inte sitta still i mer än tjugo minuter och kan aldrig hålla munnen stängd! Hon har egen pinne här utanför min pappas hus (en stolpe som hon blev förälskad i igår), hon är min lilla puzzgurka och jag älskar henne så sjukt mycket! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0