Dag 08 - Något dåligt med mig

Det finns faktiskt en del dåliga saker med mig.
1. Jag är grymt morgontrött vilket gör att jag kan bli tjurig och otrevlig mot andra.
2. Ibland tänker jag inte på vad jag säger och då måste jag förklara varför jag sa så och då blir allt bara fel och så skäms jag så sjukt mycket!
3. Jag älskar att sjunga, men när jag väl ska sjunga inför folk, då blir det ett helvete! Jag har världens scenskräck när det kommer till att sjunga framför folk. Både om det är i en hel kör eller ensam. Jag är fruktansvärt rädd pch nervös!

Okej, det var bara tre saker. Men skulle jag säga minsta lilla dåliga sak med mig så skulle det bli för personligt och det skulle bli en för lång lista. ^^


Ungefär sådär kan jag se ut en tidig morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0