Dag 16 - Mitt favoritplagg

Mitt favoritplagg är nog min norrland tröja. Den är bara så mysig och gosig och den är med på träningar, ibland när jag sover, på skolan, när jag äter middag... ÖVERALLT! Och jag överlämnar den aldrig! Jag kommer begravas med den! Eller kanske inte, men jag tycker i alla fall om den väldigt mycket! ^^)

Men sen så har jag tänkt på en sak:
När man begravs så har man ju kläder på sig. Och sen får man ju bara ligga där på kyrkogården i några år - typ 50 år. Men sen när man tar upp kistan får man tillbaka kläderna då eller? Det borde man väl inte få? Eller vem vill egentligen ha ett skellets kläder?

Ja, sånt kan jag komma att tänka på.

Ha det bra!


PS: Detta var då också en liten smygtitt in i mitt rum. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0