Dag 20 - Något jag är rädd för

Jag är rädd för tre saker:
1:Uppstoppade djur - jag är barnsligt rädd för uppstoppade djur! Varför vet jag inte, jag hatar bara hur de bara står och glor på en med sina döda ögon! Sedan tycker jag synd om djuren som dödas för att sedan bli uppstoppade.
2: Kossor! Deras ögon är hur läskiga som helst! Jag ryser bara av att se dom på tv! Eller när folk på tv eller i tidningen står och klappar, kramar, gosar, pussar kor! USCHA!
3: Småkryp. De är nog de flesta rädd för och jag är en av dom. Myror, spindlar och ni vet små, gröna saker som finns på blad. Bladlöss kanske de heter? Så jag hatar när man ser en spindel smyger omkring på golvet, när en myra är på en när man är ute och när en bladlus kommer krypande på en smalben när man ligger och solar. FY BUBBLAN!!

Nej, uscha! Det var både saker jag ogillar och samtidigt är rädd för. Och jag kommer nog aldrig tycka om dom!

Feg som jag är så ville jag inte ta en bild på en riktig myra!
Och jaq stängde ner hela rutan när jag kollade på bilder på spindlar! x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0