Dagens hemlis ^^

Jo, jag vet! Det var länge sen, men nu kommer en liten hemlis.
Om jag fick välja en speciell klädstil så skulle jag nog vilja vara väldigt 40-50 tals aktig. Varför vet jag inte, men jag älskar bara de höga kjolarna, de avancerade frisyrerna och den häftiga inredningen i tex hus och affärer! ^^)
Som i tex musikalen Grease, varje gång jag ser den filmen blir jag kär i tjejernas kläder och i glassbaren som de hänger i! Den verkar vara så.. glad! (?) Så om jag verkligen fick satsa på en sorts klädstil i en dag så skulle det vara att åka tillbaka på 50-talet! :)

Min frisyr tar fen minuter att fixa. Hur mycket tid tror ni kvinnorna la ner på håret då?

Grease! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0