"Dom vill också ha ketchup också!"

Hellu! Just nu sitter jag här mätt och belåten på en fin och stor hemmagjord hamburgare och checkar på daton. Och jag har kommit på en sak: jag lyssnar ovanligt mycket på Britney Spears. Hon har ju gjort jätte många bra låtar! Särskilt Everytime! ^^)
Sen så har jag blivit förälskad! Den nya Ica-reklamen med skådespelare från Glada Hugik teatern (nästan där jag bor ju ^^) och jag älskar den! "Dom vill också ha ketchup också!" eller "Jag tar hand om det Stig!" "Ja, vi får se!"
Haha! Och snart går det ju en hel film med glada hudik gänget! Den ska jag se!! Jag får dra med mig Frida eller någon annan skrattglad.
Men nu ska jag vänta på att Frida ska komma. Imorgon ska vi redovisa vårt arbete om Egypten direkt när vi börjar och vi har inte tränat någonting så hons ka komma hit och så ska vi träna ihop sådär på kvällskvisten!
Men ha en bra kväll! ^^


Hon är så fin min lilla Frida! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0