Frächot här!

Hai! ^^)
Igår var det party hemma hos mig! Nej, inte direkt men Frida och Rasmus var är igår och flummande tillsammans med mig! Och ja, det var trevligt! Fast på slutet var jag så sjukt trött och väntade bara på att de skulle gå hem! ^^
Men nu idag så vaknade jag, åt frukost, kollade klart på en film på Disney Channel, duschade, klädde på mig, blåste håret, plattade håret och nu sitter jag här!

Förresten så har vi fått en ny tv-box här hemma hos pappa. Vår gamla gick sönder i Oktober tror jag och pappa ringde Telia för han skulle ändå skfaffa sig en ny tv-box och en ny telefongrej. Men då sa de att vi kommer att få det den sista December. "Hurra.." Tänkte man då! Två månader utan tv. Men då fick vi ta Jakobs gamla box från mamma som han inte behövde längre, och vips så hade vi en box hemma hos pappa. Fast dock med bara 1:an, 2:an, 4:an, 6:an och barnkanalen. Men vi överlvde med det men nu har vi över 80 kanaler! + Disneychannel som jag är överlycklig över! Phineas och Ferb kalas nu!
Men nu ska jag kolla vidare på datorn och sedan kanske ta en liten kontakt med Frida och kolla vad hon ska hitta på idag!

Ha det bra! ^^


Ska kanske ta och klippa luggen lite! Ser typ ingenting med den nu! x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0