Gäsp

God eftermiddag. Här sitter jag vid datorn och ska nog snart avlida pga trötthet. Så därför får Brittan Spers pigga upp mig lite genom mina hörlurar. Men idag blev det ingen träning. Tränarna lät oss vila efter en hård basketdag. Men imorgon och på Onsdag blir det som vanligt träning. Då kommer jag absolut avlida, där på träningen mitt på basketplanen.
Nej, nu ska vi inte tänka så. Faktiskt så tänker jag så varje gång jag ska på träning men varje gång kommer jag hem hel och fin och känner mig duktig eftersom att jag klarat av en så hård träning. Men annars så imorgon så är det en vanlig skoldag, men sen ni, ja då är det friluftsdag på Onsdag och sen är det prao resten av veckan. Alltså Torsdag och Fredag. Och då ska jag praoa på en lampaffär. Så då kommer det säkert ett litet inlägg om hur det var att praoa i en affär med endast lampor. Och kanske lite lampskärmar, vad vet jag. Har typ aldrig varit inne i en lampaffär förut! x)
Men nu ska jag läsa lite olika bloggar som Fokis.se och några kompisars, sen ska jag nog spela lite The Sims 3, plugga lite till svenskaprovet imorgon och sen ska jag bokstavligt avlida.
Men har ni förresten tänkt på en sak? Om jag bad min svenska lärare att läsa min blogg kanske jag skulle få bättre betyg på prov och sånt! Eller sämre.. Jaja, en liten tanke bara.

Ha't bra!

En bild från novemberlovet hos Ida. ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0