God förmiddag!

Nu har jag duchat och klätt på mig och ska bara platta luggen, sen är jag klar! Sen ikväll ska vi äta middag hos mamma. Vad vet jag inte för jag kunde inte bestämma mig vad vi skulle äta så jag sa "Gör något gott bara!" Bara dom gör något gott nu då för jag kan vara rätt så jobbig när det gäller mat. Tex: Det får aldrig vara hemmagjord potatismos för det är inte gott, tomater går inte att äta, ingen konsitg ost ska det heller vara, svampar har jag svårt för, DET FÅR INTE VARA FÖR STARKT! För er som har missat det så kan jag säga att mina smaklökar är känsligare än en bebis. Men inte för svagt heller för då smakar det inget, och det ska inte vara för saltat och inte för sött.
Men annars så äter jag de mesta. :) Men nu ska jag platta min lockiga lugg och sen ska jag nog spela lite The Sims 3. Jag måste öva för The Sims 3 skiljer sig jätte mycket från The Sims 2.
Ha en bra Lördag! ^^)

Och vissa säger att jag inte behöver platta min lugg för den är redan jätteplatt!

Där är min lugg platt. Och lång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0