God morgon!

Nu har jag precis ätit frukost - rostade mackor med prickig korv och ett glas juice! ^^)

Men igår var det ju melodifestivalen. Någon som såg den? Det gjorde i alla fall jag och ja, det blev inga favoriter för mig igår. Eric Saade gick ju såklart vidare för alla tjejer mellan 6-15 år röstade på honom, sedan Playtones, de var hyfsat bra enligt mig! För jag lyssnar som sagt på nästan all musik så jag tyckte att den dansbandslåten inte var helt dum. Men sen såg jag på QX Gaygalan igår. Och varför har jag missar den alla tidigare år! Den var ju grym!
Och Carina Berg, enligt mig borde hon leda den galan varje år! ^^
Och jag blev faktiskt glad av den galan. Visst grät några på teven men annars så var alla glada precis hela tiden!
Sen så är ju Sverige egentligen ett helt underbart land! För de sa ju så på teven att i 17 länder är det förbjudet att vara homo. Vad hemskt! Och i vissa länder var det dödsstraff! Så tack Sverige för att ni accepterar homos!
Amen!

Hon ska vara programledare varje år för det här!

Kommentarer
Postat av: Kusinvitamin

Men öööööööh gere vaaaaaaaaaaa

2011-02-20 @ 12:08:30
URL: http://loppaaannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0