Hej!

Det känns som att jag aldrig skriver hej..

Men ändå! Hej!
Idag kom Wilma hem från en kompis när jag satt och nördade med The Sims 2 och´då frågade hon mig:
Julia, säg ett ord som börjar på R.

Jag: Eh, rapa, rumpa, ragga, röd, råtta...

Wilma: Runka!

Jag: VA? VA SÄGER DU?!

Wilma: Ja, då man kollar så att foten eller armen inte är bruten.

Jag: *pustar ut* jaha, du menar det! Men vad ska du ha de orden till?

Wilma: Man ska kunna minst två ord som börjar på R i skolan. och jag ska ta rapa och runka.

Jag: Nej! Inte... inte runka! Ta rapa och råtta!

Wilma: Varför då! Jag vill ha ruunkaaa!

Jag: *måste hålla mig för skratt* nej! Ta inte runka. det är ett.. felt ord! Ta något annat!

Wilma: Jag ska fråga mamma om ord istället! *går där i från*


Sicken underbar sjuårig syster man har!


Kommentarer
Postat av: Kusinvitamin

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA !!



Du borde berätta för folket att det där är en bild som jag knäppt..

2011-02-20 @ 12:21:45
URL: http://loppaaannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0