Melodifestivalen

Nu var det klart. Första melodifestivakenprogrammet är nu gjort. Och låtarna, ja, jag har tre favoriter. Le Kid, Swingfly och Pernilla Andersson (kom inte ihåg nu vad låtarna hette så det blev namnen). Men bara två av dom gick vidare. Men annars så tycker jag att resten inte var så bra. Som den Danny gjorde. Blev faktiskt lite besviken. Han har aldrig varit en idol och kommer aldrgi bli det för mig heller, men jag vet att han sjunger bra men då ska han nog hålla sig EMD, för den låten var inge bra. Men det är min personliga åsikt! Ni kanske tycker en helt annan sak. ^^)
Men nu ska jag försöka hitta på svt.se så att jag kan lyssna på mina kära låtar.

God kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0