My birthday

Hej alla fina och glada, och glada och fina, och... HEJ!
Idag är det som sagt min födelsedag och ja, den har varit grymt bra! När jag var i skolan och Frida + två andra kompisar kom så sjöng de" ja må du leva, ja må du leva.." Sedan så fick jag ett par örhängen av Frida, tre tuggumin av en tjej som heter Denise, och ja, många sa grattis! Sedan när jag kom hem så åkte pappa och jag och hanldade matsaker för då skulle han och jag göra både två pizzor och en marängtårta. Det blev det till slut!
Efter maten så fick jag mina efterlängtade paket! Och jag fick bla:
*The sims 3
*Hårspray
*Toy Story 3
*I rymden finns inga känslor
*En tvål och handkräm från Body Shop
*Ett pennskrin + pennor, ett sudd och en linjal
*En bok

Och imorgon ska jag till mamma och äta middag och då blir det merpresenter. Uscha vad bortskämd jag känner mig! x)
Men som sagt, jag har haft en jätte fin födelsedag. Nyss satt jag och skrev tack till 26 på facebook. Efter de första tio första blev det lite tråkigt men alla fick ett fint tack som svar.
Ha en bra helg! ^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0