Sjukstugan

Inatt blev både Agnes och Jakob magsjuka så det är en sjukstuga här just nu! Men jag hoppas bara att jag inte får magsjuka! Orkar inte vara hemma och spy 24/7! Uscha..

Men annars är det ju toppen med mig, för den som undrar det. Jag har varit i skolan, åkt skridskor, spelat ishockey (och mitt lag vann), frysit ihjäl, åkt buss, plockat upp lekasaker efter Agnes och just nu sitter jag och skriver på ett skolarbete. Egypten. Eller just nu skriver jag om mumier, pyramider och faraoer. Väldigt intressant! Visste ni tex att de var faraoer som styrde egypten i nästan 3000 år?! Nej ni, det visste ni säkert inte!

Sen är 3000 år väldigt mycket. Det ät grymt mycket!! Men nu ska jag skriva vidare om Tutankhamun och andra mumier.

Ha't bra!

Detta är Tutis...

Och sen svarta pricken på bilden, det är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0