Sötnosarna mina!

Hellu! ^^ Nu har jag precis packat för att åka till mamma senare ikväll. Jag saknar mina bebisar där borta så grymt mycket!! Men tyvärr så är Agnes och Wilma sjuka. Tydligen så har de varit hemma typ hela veckan från skola och dagis. Men Wilma var bättre nu och var bara hängig. Men Agnes är grinig, har 40 graders feber och säger att hon har ont i kroppen. Stackars liten! Då är det bra att jag kommer och tar hand om henne! ^^)
Sen är det skola imorgon. Inger jag direkt längtar efter för helgen har gått så sjukt fort och jag har egentlien inte gjort något vettigt! Har i alla fall ätit chips och vindruvor! (Y)
Men nu ska jag nog kolla lite på tv eller något. Är så sjukt rastlös!

Äh, ha det bra!

Bjuder på lite bilder på mina sjuklingar. Ida tog dom bilderna när de var i Edsbyn på jullovet.


Jag undrar fortfarande varför Wilma ser så ful ut och vad Agnes tycker är så himla kul? ^^

Måste ha en lektion med Wilma hur man ser normal ut på kort. (ska jag säga x) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0