Svåra beslut

Hej hej! Idag har jag varit i skolan som vanligt och sedan varit på träning. Och just nu så håller jag på att fundera både på vad jag ska äta för tårta och vad jag ska fixa för middag tills på Fredag. För då är det jag som fyller tretton! Men jag har aldrig haft svårt att välja mat och tårta men nu står det helt stilla i huvudet! En marängtårta, godistårta, eller pannacotta? Kött med pommesfrites, pasta, kyckling eller kinesiskt? Jag har ingen aning! Så nu ska jag kolla i några kokböcker och hoppas på att hitta något, annars får väl Emelie göra sin starka chokladtårta och papa får ta och baka sin pizza som han tjatat om nu.
Önska mig lycka till!

Den kankse man ska satsa på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0