Tisdag

Hej alla fina och goda människor! Idag blev jag hemma från skolan. Orsak: Magont och huvudont.
Så just nu sitter jag i soffan och kollar på Brandy och Herr Morriz, men väntar samtidigt på att Phineas och Ferb ska börja. ^^)
Men det som är tråkigast med att vara sjuk är att det är så tråkigt. Det är inget på teven, alla ens kompisar är på skolan och man har dödstråkigt. Visst, jag skulle ju faktiskt kunna spela The Sims 2 ända tills någon rolig kommer hem men det vill jag inte heller. Mitt huvud pallar inte det. Men lite läxa har man gjort och så har jag tvingat i mig en liten lasange bit. Men nu ska jag nog forsätta kolla på barnprogram och kankse slockna i soffan en stund.
Ha en bra dag!

Hehe.. ^^)

PS: Mamma älskar vitt! DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0