Underbar?

Den här veckan har Agnes sagt vissa saker som.. ja.. man måste bara le när man hör henne säga det!

Igår: Wilma och jag ligger på golvet och "brottas" då kommer Agnes in och säger "Men tjejej! Sluta bjåka! Jula! Va snella mot vajann!"

I Tisdags: Wilma och jag sitter och grejar på hennes sida av rummet. Agnes kommer in och säger "Hej allihopa! Vad gör ni tjejer?"

Idag: Jag och Agnes sitter och kollar på Quack Pack. Agnes säger "Jula, du e Nasse så e ja nalle puuuuuuh."
sen lite senare när hon hade fått korv med bröd "Jula, jag älskaj inte kojven! Å bjödet älskaj inte mej! =( "

Hon är helt underbar! ^^

Agnes när hon var typ tre-fem månader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0