USCHA!

Igår var jag på bio med Emelie, Jakob och mamma. Vi såg gränsen. Och fy sjutton vilken hemskt film! Det var en svensk film om andra världskriget. Den handlade om några soldater som stod och vaktade vd norska gränsen. Och det var pang pang, blod, blä, fy, äckligt, mera pang pang och mycket mera blod! Det gav mig till och med svårt att sova! Jag låg vaken två timmar inatt för jag kunde inte sluta tänka på den hemska filmen!

Nej, uscha! Nu skriver vi inte mer om det!
Imorgon är det skola, på eftermiddagen ska skolan till Sidsjön. Där får man antingen åka pulka, längskidor, slalom eller gå på en promenad. Sara och jag skulle egentligen pka pulka men nu har hon smsat att hon tänker gå på promenad istället. Så vi får se hur jag gör.

Men nu ska jag ta en macka och sedan sova!

God natt! ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0