Criminal Minds

Hej! Nu sitter jag och kollar på ännu en kriminalserie. *Kolla rubriken*
Igår spelade jag och mitt lag en basketmatch mor Bräcke. Vi förlorade med 37-51. Men jag är faktiskt lite besviken. Jag kunde ha spelat bättre och det kändes som att vi bara snurrade runt de första tio minuterna.
Idag så var det första skoldagen flr vårterminen 2011. Vi hade en speldag och så fick man ta med sig fika om man ville och så skulle vi då spela spel hela dagen. Men det fanns typ inget spel. Så det var som att vi hade en rast hela dagen! ^^)
Men idag på träningen så var jag tårfärdig hela tiden. Jag hade så sjukt ont i knäna! Och så körde vår tränare med oss så att vi skulle springa heeeeela tiden! Så när jag skulle gå till buss så haltade jag fram. Och nu har jag fortfarande ont och så har jag jätte ont i halsen. Jag vill inte bli sjuk!
Men nu ska jag ta en makca, kolla klart på Criminal Minds och sedan sova. Är jätte trött!
God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0