Dag 01 - Om mig

Ja, vad kan man berätta om mig då? Jag heter Julia Kristina Johansson, men kallas för Julia, Julle, Jullan, Julle Bulle, Juja, Jija, eller som Agnes säger: Jula!
Jag fyller tretton år den 25 februari och är född och bot här i Sundsvall. Mina föräldrar är skilda så min pappa bor här i stan och min mamma ute i Granloholm för tillfället.
Jag är en väldigt social person , har jag hört, och jag gillar att sjunga, spela teater och att vara med roliga typer. Min favoritfärg är rosa och jag har direkt ingen idol, har i så fall många. ^^
Jag har en liten gubbe som heter Rasmus och två allra bästa vänner som heter Frugan och Shortleg. Eller som de är döpta till: Sara och Frida.
Jag är en riktigt morgontrött människa och hatar orättvisor, krig och lögner. Jag har fem syskon, varav två med samma föräldrar, två med samma mamma och en "låtsats" storasyster som pluggar i Umeå för tillfället.

Vill ni veta nå mer så är det bara att kommentera en fråga!

Oj, juste! Glömde nästan det viktigaste!: Jag är skit rädd för kossor och uppstoppade djur! O.

En dålig bild på mig när jag typ 2½-3 år

Jag idag x)

En bild på mig när jag inte hade lugg + några klasskamrater ^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0