Dag 02 - Vad är kärlek för mig?

Det finns många sorters kärlekar här runt om i världen. Det finns kärlek kärlek som de flesta gifta par upplever, syskonkärlek, djurkärlek, sportkärlek.. Jag skulle kunna räkna upp hur mycket som helst men det hinner jag inte just nu.
Men min största kärlek just nu är nog den till mina vänner. Jag har så otroligt fina och undebara vänner som alltid finns där för en. Jag är bara göad att de orkar med mig nu i skolan då jag oftast är morgontrött och tjurid nästan hela dagarna! ^^)
Sen är familjen en stor kärlek för mig. Man kan inte ha en bättre släkt och familj än vad jag har! (Fast så säger ju alla) Men ja, kärlek är något underbart fint som alla någongång kommer uppleva.
Hoppas jag, i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0