Dag 03 - Mina syskon

Jag har universums bästa syskon. Vi är egentligen väldigt olika, men ändå lika.

Emelie har jag ju berättat om några gånger. Men hon är otroligt musikalisk, är otrologt omtänksam och hatar att göra andra ledsna och arga. Hon har en pojkvän som heter Gustav som hon är mycket med, och enligt mig så har hon världens snyggaste klädstil! ^^) Hon går på estetiska programmet på Hedbergska och ska ta studenten i år. Egentligen skulle hon ha gjort det förra året, men hon gick sitt första år på Media först, men bytte sedan linje till Estetiska och då fick hon gå om.


Jakob däremot, han är en rolig prick. Han spelar innebandy och fotboll på fritiden, han går andra året på samhälle på Skvadern. Han spelar gitarr och lite piano, han skämtar mycket och är skämtaren i familjen. Han har dåliga fotleder så han stukar dom typ tre gånger per år.

Wilma, den pluppen, är min sex, snart sjuåriga lillasyster som älskar när jag låter henne spela The sims 2 med mig. Hon går även i dans och hon går i sexårs. Hon skrattar hela tiden men akn även blir jätte tjurig.


Agnes min lilla bebis! Hon är den sötaste lilltjejen jag någonsin kommer träffa! Hon ska fylle tre i Mars och hon älskar Dora Utforskaren, Specialagent Oso, Musses klubbhus och Firma Fantasiflyt. Alla program går på Nickelodeon eller Playhouse Disney. Hon hittar alltid något att leka med och jag är alltid den som måste städa upp efter henne. När hon är trött är hon arg och rivs, men när hon är glad vill man bara gosa med henne hela dagen lång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0