Dagens Hemlis ^^

På sommarlovet som var nu 2010 s¨satt jag en kväll vid datorn och hade jätte tråkigt. Jag satt och spelade en masssa tråkiga spel bara för att fördriva tiden, men sen tänkte jag att men jag kan ju skirva typ en saga eller berättelse till Wilma. Och ja, det blev inte en saga till Wilma, utan en berättelse som just nu är på 52 sidor. Det låter helt sjukt, jag vet, emn ända sen trean så har jag älskat att skriva! Det är som att när jag väl börjar så tar det inte slut förrän fyra sidor senare. Fast det är bara i skolan, annars hemma kan det bli 10-30 sidor. Mamma har föreslagit att jag borde skicka min berättelse till ett bokförlag, men never! Nej nej, hur skulle det se ut! En snart tretton årig tjej skickar in en hel bok och hoppas att få den tryckt. Nej, inte just nu i så fall. Kanske om typ 20 år då jag förmodligen är klar med den. för berättelsen är ibte klar! Den är inte ens på hälften, och den är redan på 52 sidor, då kanske ni fattar vilket stort fel i huvudet jag har!
Men det är en talang som jag har stor nytta av i skolan, som tex svenskan eller engelskan. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0