Dagens hemlis ^^

Många i min ålder tycker att det är mesigt att kolla på barnprogram eller sp skäms de och säger bara så. Men jag skäms inte över att säga att jag har flera favoritbarnprogram. Ett av dom är Phineas och Ferb. Jag tycker det programmet rent av äger! De drar roliga skämt och jag blir alltid så farcinerad av vad killarna gör. Och jag fattar inte hur de kommer på att just det programmet ska vara så. Så Phineas och Ferb är ett måste om jag ska kolla på barnprogram. Men sen är ju jag ett barn, så varför skulle det vara barnsligt eller mesigt att kolla på tex Disney Channel?

Mina favoritkillar!

Kommentarer
Postat av: Jenny :D

älskar dem också!

2011-11-13 @ 19:33:23
URL: http://basketlifes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0