Duktigt

Hej alla söta! Idag spelade jag och laget match här hemma i Sundsvall mot Jämtland. Vi förlorade med 14 poäng tror jag. Men vi var glad ändå. Som vi allatid är! ^^)
Men mitt i matchen så stod jag helt stilla. Men så bara föll jag ihop pga att jag vrickade foten. Jag skulle ha kunnat skrikit ut i hela salen för det gjorde så grymt ont. Men jag led ut hela matchen men väl hemma så fick jag sjukt ont i foten. Så nu har jag fått bandage (om det stavas så) på foten. Men jag hoppas foten är åka bättre tills imorgon. För då ska laget + jag upp till Bräcka och spela mot just Bräcke. Om min fot inte är bättre, då blir jag ledsen i ögat, men jag följer nog ändå med. Man ska alltid hänga med och peppa tjejerna! (Y)Nu ska jag klaga vidare på min lilla fot och sedan försöka få Lennart att ge upp P3galan och sappa över till en film jag vill se på fyran.
God kväll! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0