Förlåt

Förlåt, förlåt, förlåt, förlåt! Det var fem dagar sen jag la ut ett inlägg! Fy på mig! Och jag som sa att det skulle bli många inlägg om dagen efter Hjortsberga..
Men jag har haft så sjuuuuukt mycket att göra! Läxor, träning, kompisar, mera läxor, och mera läxor och lite mat då och då och mera läxor. Men just nu så är Frida här för hon ska sova över hod mig! Men just nu så håller hon på att leka med Agnes och Wilma medans jag sitter vid datorn. Visst låter det trevligt? Jo visst.
Men jo, det är skit kul att hon ska sova här! ^^) Vi ska kolla på film (har jag bestämt), och äta chips och godis och efterrätt och dricka cola. Men nu ska jag skärpa mig och så ska det bara välla in inlägg! I alla fall typ två om dan! ^^
Ha en bra fredagskväll!

Jag och frida har lite kul. ^^)




Jag är söt som en sockerskål! ^^
Ja, en webbcamera kan man ha mycket kul med!
Fridas kommentar när vi tog bilden " Vilket fint örhänge!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0