Goddag!

Nu sitter jag här, slö och trött och kollar på ett dåligt rymdprogram. Tyo Stargate eller något. Jag har ätit frukost och sitter och funderar på vad jag ska hitta på idag. Kommer väl bli en sån där dag så jag bara sitter vi teven och datorn och inte gör ett enda vettigt skit. Men det är rätt så skönt just nu också, för jag har varit igång sen i Onsdags. Då var jag barnvakt, sen blev jag sjuk, jag var skolan på fredagen igen, gick på vårshow, har vatir på stan, spelat basket, ätit mat, mat, mat och...ÅH!! Jag är så grymt trött just nu!
Nu går jag och klär på mig, borstar mina tänder, borstar mitt toviga hår och sen ska jag nog göra lite mer nytta. Typ bädda sängen eller nå.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0