Hello!

Min fot värker som bara den! Har inte vågat ta av bandaget för tänk om den är alldeles svullen och ful. Uscha!
Men nu ikväll är det i alla fall basket som gäler. Dragons spelar så laget går gratis, och då ska man ju passa på! ^^ Fast jag missar ungefären timme av Guldbagge Galan. "/ Ja, det kanske låter jätte... någonting! Men jag tycker det är roligt att kollade på vilka filmer och skådespelare/skådespelerkor som får priser. Så jag får väl tjata på pappa att gasa på på vägen hem. 
Sen så har jag en låt som alla borde lyssna på
What The Hell med Avril Lavigne som faktiskt är en sångerska som jag lyssnar på väldigt mycket på.
Nu ska jag nog kolla min fot trots allt.
Bye bye!
 

Av någon andledning så älskar jag hennes hår! ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0