Hello!

Det kom inget inlägg igår för jag.. jag glömde väl bort det antar jag! Eller jag kom på det när jag skulle sova klockan ett på natten att jag glömde lägga in ett inlägg! ^^)
Men nu ikväll har jag kommit till pappa, för imorgon väntar en cirka 9 timmat lång tågresa ner till Alvesta. Från Alvesta ska vi åka bil till Hjortsberga. För det är där min farmor och farfar bot samt min äldsta farbror med sin familj. Alltså min pappas storebror. Vi brukar åka dit varje vinter, men förra vintern skulle vi åka bil men precis den dagen vi skulle åka så hade det redan varit två bilolyckor på E4:an där vi skulle åka och det var nästan förbjudet att åka ut på vägarna. Så vi åkte inte. Så vi har inte varit där nere sen julafton 2008.
Men sen så träffas vi hela släkten på pappas sida varje sommar. Min farmor och farfar äger nämligen en gård i Dalarna utanför Borlänge där hela vår stora släkt får plats, så vi brukar åka dit då och vara där i ungefär en-två veckor. Men den största anledningen är att de äldre kusinerna och Emelie och Jakob brukar gå på Peace and Love, typ Sveriges största festival. Jag får inte gå dit förrän jag är fjorton eller femton, men då får jag gå själv. Men annars tror jag att jag får gå dit nu bara jag går dit med ett vuxet sällskap.
Men nu ska jag vänta på att Morden i Midsommer ska börja.
Bye bye!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0