Hellu!

Idag var det en hektiskt dag! Först gick jag på stan med Ida. Där käpte jag bla en Hello Kitty almanacka, två halsband, en t-shirt, och några söta sudd till skolan. ^^)
Sen skyndade jag mig hem vid halc ett för att äta en snabb lunch - två korvar med bröd
Sen åkte laget till Härnösand och spelade en match som slutade med 32-35
Vi förlorade! =(
När vi var hemma i Sundsvall igen så fick pappa skjutsa mig till mamma för där skulle jag vara med på Annas 20-middag. Hon fyllde år förra fredagen men kom hem nu över helgen från Umeå och då passade vi på att fira henne.
Och efter den middagen åkte Jakob och jag hem med bussen till pappa igen.
Kan knappt fatta att jag hunnit med allt det! Så nu är jag väldigt trött och ska nog sova strax! Klockan är ändå halv elva snart.

God kväll/god natt! ^^

Denna t-shirt med en massa godsaker köpte jag! Löve it! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0