Hey hey hey!

Idag var vi i Bräcke och spelade mot Bräcke. Jag var inte med för min fot är fortfarande dålig. Tror jag faktiskt stukade den rätt så bra där igår. Men hur som helst, matchen! Det var den bästa match vi någonsin spelat! Den var sjukt jämn och alla gav 110 %! Men trots det så förlorade vi med två mål. Det blev 27-24
Men nästa helg ska vi spela mot Härnösand som vi vann mot sist, så alla är jätte taggade inför den matchen! ^^)
Och då hoppas jag att min fot är bra igen för jag vill spela och inte bara sitta och kolla på!

Sen kan jag berätta för alla att på Onsdag, Torsdag och Fredag så är det Vårshow på Hedbergska. Själv ska jag dit med kusinerna från Edsbyn (Ida som jag har nämnt några gånger hennes familj = min moster, hennes man och mina andra kusiner) på Fredag då den allra sista showen är. För Emelie går ju Musikestet så hon är ju själv med och ska sjunga bla Poker Face med LAdy Gaga och Hapyland med Amanda Jensen. Det är inte eleverna som väljer låtarna utan det är lärarna. =)
Men själv så längtar jag efter den showen för den är alltid så bra och alla är grymt duktiga!
Men nu har jag ju kommit till pappa igen så jag ska packa upp mina kläder + de andra saker jag har släpat med mig.

Go kväll! ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0