Home sweet home!

Heeej alla söta, vackra, fina och underbara! Nu är jag hemma igen! Och guuuuuuuuud vilken lång och tråkig och tröttsam resa det var hem! Och så mådde jag illa på väg till Stockholm också. Men jag spydde inte, tack och lov för det! Men jag vill faktiskt bara klaga liiiite granna! För det första: Om man ska prata i telefon på ett tåg så måste man inte skrika så att hela tåget hör! Antingen så säger man att inte kan prata pga att man åker tåg och att man ringer tillbaka senare, eller så pratar man lågt eller gör som en tjej gjorde idag. Gick in på toa. Fast hon fick gå ut för det var en kissnödig mamma som ville låna toaletten! ^^)
För det andra: Vem låter sina barn springa i gången på ett tåg? Alltså fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka och fram och tillbaka!! Det var två ungar som gjorde det idag och så lät dom. "Broooooom brooooom brooom!" och så sprang de och lekte att de var bilar och så skrek de och jagade varandra.
Och för det tredje: Vem skiter i en toalett utan att spola. Rent seriöst nu, vem?! Andvänder man en toalett så är der väl klart att man spolar! Och jag var inte med om det idag eller i Måndags men som satt bakom mig sa "Alltså jag vill fan inte gå in där, det är någon som skitit sänder hela jävla toaletten och inte spolat!" Mysigt! (Y)
Men nu är jag trött, mätt, nyduschad och glad. Okej, det kanske inte låter som att jag är glad, men det är jag faktiskt! Jag tycker bara att vissa människor gärna kan få kontakta mig för en liten kurs om hur man uppför sig på ett tåg.
Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0