Inte så ofta

Hej! Nu är jag i Hjortsberga! Resan igår med tåget gick väldigt bra. Vi höll tiden och vi stannade aldrig med tåget en enda gång.
Men nu kommer ett litet inlägg eftersom att jag fick låna mina kuniners mammas rosa dator. Den är jätte söt! ^^)
Men hemma hos min farmor och farfar så har vi internet, men jag vet inte om det funkar till våra datorer som vi har med oss. Emelie tog med pappas för hon ska skriva på en uppsats medans vi är här, jag tog såklart med min utifall jag skulle få tråkigt, och Jakob tog med sin för att kunna kolla på film på tåget och på kvällarna.
Men jag vet inte hur ofta jag får låna datorn här så det kommer nog inte komma några inlägg så ofta den här veckan. Men det får ni tåla, för på Lördag kommer jag ha en datorn till hans hela tiden! ^^) Haha!
Nu ska jag sluta! Ha det bra! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0