Mot staden!

Nu slänger jag bara in ett litet inlägg innan jag ska ner på stan med Ida och de andra. ^^
Vårshowen igår var grymt bra! Emelie sjung som en gudinna (utan att överdriva), de hade coola danser och varierande låtar. Sen var ju såklart vissa låtar bättre än andra, vissa sjung mycket bättre än andra, men det är ju ens egen smak! ^^
Men annars så är jag mest abra stolt över min syster! Hon sa att hon alltid var så sjukt nervös när hon skulle in på scenen och sjunga Poker Face och Happyland, men det syntes inte! Sen grät ju mamma en tår också när hon sjung vilket visar att Emelie fått högsta betyg utav henne!

Men nu ska jag vänta på att Ida skickar iväg ett sms så att jag kan springa ned på stan med Ida! För halv två ska laget upp till Härnösand för att splea match!
Nu smsade hon! Hujj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0