Shopping

Hellu! Ett par dar sen, jag vet! Men har typ inte haft tid att blogga men nu kommer ett inlägg! ^^)
Idag har jag och Sara varit i Birsta efter skolan och shoppat. Eller shoppat och shoppat, Sara köpte en collegetröja från Gina Tricot, och jag köpte strumpbyxor och en collegetröja från Bik Bok med mitt present kort som jag fick av min farmor och farfar i julklapp. ^^ Men vi gick runt där igenom precis varje affär som det fanns kläder i och kolla. Men det verkade som att Sara tappade intresset efter att hon insett att hon "bara" hade 100 kronor kvar att köpa för. Jag skulle bli glad över 50 spänn! x)
Men imorgon ska jag hem till Rasmus och kolla på film. Funny bunny! Men det blir typ på kvällen så på dagen ska jag nog städa rummet. Eller så gör jag det på Söndag? På söndag får det bli. Imorgon ska jag nog duscha håret och sen ska jag nog simsa lite. ^^
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0