Skolan = tråkig!!

God dag. Just nu sitter jag och håller på att sucka över allt skolarbete jag tagit hem. Nästa vecka har vi ett prov, veckan efter det har vi ett till, sedan vecka nio har vi ett till. Och jag är inte som sånna som sätter sig och pluggar dagen innan provet, utan jag försöker plugga lite varje dag. Så lär jag mig bättre. Men sen så har jag en miljon läxor! Okej, bara fyra stycken men det är lite för mycket! Jag har egentligen inget emot läxor, men just nu är jag grymt trött på alla läxor och prov och skola och.. ALLT!!! Mina barn ska få skippa skolan. De ska födas med all kunskap som man har i huvudet när man sluta nian.
Men nej, nu ska jag plugga vidare. Önska mig lycka till med min läxhög.

Har lust att klippa sönder hela skolan just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0