Skridsko time!

Hellu! Idag hänge jag med Wilma och Lennart till skridskoplan som ligger en liten bit från vårat lägenhetshus. Och Wilma satte snabbt på sig skridskorna och åkte iväg. Och hon var jätte duktig! Fast det här bara var tredje gången hon åkte. Själv så tog jag mammas gamla 70-tals skridskor och åkte ut på isen. Och ja, det gick väl bra. Jag ramlade i alla fall aldrig! Men var på väg att göra det flera gånger! ^^ Men jag åkte inge länge för jag frös jätte mycket om mina fötter och händer! Det gjorde Wilma också, så när efter kanske en halvtimme gick vi hem igen och så fick alla "barn" en varsin skumtomte påse. Och jag slukade hela på några minuter så min mage är mätt nu! ^^)
Vid fem ska jag med bussen till Rasmus. Tacos väntar ju där på mig! Men nu ska jag forsätta att kolla på Musses Klubbhus med Agnes. Det är ett av hennes favoritprogram. 
Ha en bra Lördags kväll!

Sånna fast ett annat märke hade jag. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0