Tröttot här

Hai! Nu sitter jag här i min säng med datorn som bränner på bena och är sjukt trött och mött. Idag var hängde jag med Wilma och Lennart på himlabadet och jag kan säga en sak: Bada aldrig själv med en sexåring! Så sjukt jobbigt! Wilma skulle vara överallt samtidigt, jag fick inte lämna henne utan var tvungen att hålla i henne heeeeela tiden! Hon skrek och skrattade, hon fick två kallsupar och kämpade på klätterväggen men lyckades aldrig! Men förutom det så var det väldigt trevligt att få bada med henne. ^^ Lennart satt mest i bubbelpoolen och bastade. Ingen direkt badmänniska.
Imorgon är det skola! Och jag orkar seiöst inte! Först ska jag vara på skolan en timme innan vi börjar - klockan åtta. För då ska det komma femmor från olika skolor som kankse ska börja på Höglunda där jag går, och då ville lärarna har några sexor som skulle berätta om höglunda. Och då var jag ju så himla kvick med att anmäla mig, men ingen sa då att jag skulle behöva gå upp kvart över sex! -.- Sen ska jag till tandläkaren mitt på dan och så är det träning på kvällen.
JAG ORKAR INTE! När jag blir stor ska jag inte gå i skolan eller jobba. Eller jo, jag ska jobba, men minst fjorton dar i veckan ska jag bara sitta hemma och slappa. Och inte göra ett skit!
Det låter bra Julia. Så gör vi.
God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0